fbpx
Scroll Top
Schibsted: Nyheder skal kunne høres

For Schibsted som nyhedsmedie spiller lyd en nøglerolle for deres fremtidige forretning i den globale konkurrence om brugernes opmærksomhed. 

Schibsted har i en årrække eksperimenteret med lyd og frem for alt haft fokus på, hvordan de kan sikre, at brugerne kan få historierne lige så hurtigt og gnidningsfrit som de i dag får dem på skrift. 

Det kræver udvikling af nye produktionsformer, brug af kunstig intelligens og overvejelser om, hvilket lydindhold brugerne ønsker, og hvordan. 

Sessionen er en unik mulighed for at få indsigt i, hvordan et af Skandinaviens største mediehuse arbejder med lyd på deres nyhedsmedier og på platformen Podme

Mød Ebba Linde, Senior Product Manager på Svenska Dagbladet, og Hilde Maartmann-Moe Sommerstad, Head of Product & UX på Aftenposten, og lær om potentialet for traditionelle nyhedsmedier på lyd. 

Skal du med?
Få din billet til Audiodays og Prix Radio her